18. januar 2009

Opdateringer

I forbindelse med den nyligt afholdte maddag for januar, har jeg opdateret bloggen er par steder.

Maddagshistorik 2009
oprettet med oversigt over årets resterende måneder. Link er også oprettet i menuen til højre.
Denne kan løbende opdateres med retter og billeder, som aftalt.

Regelment
Jeg har tilføjet en §11, der beskriver tildelingen af formandskaber for året.

Temadage og historik (link i menuen til højre)
Denne oversigt er opdateret, skriv endelig på hvis der mangler noget.

8 kommentarer:

Jobbe sagde ...

Er der i øvrigt nogen der kan oprette mig på "Kogenbogen" ?
det er kun Hans, Ask og Stan der har adgang.

Jeg lovede Hans at ligge opskriften til Roethlisburger ud

Ask sagde ...

Ja du skulle gerne have modtaget en invitation nu.

Ask sagde ...

Jeg har lige korrigeret §11 lidt. Lodtrækningen foregår vel i november, så der er en måneds planlægningstid til januars maddag (som det var tilfældet i året 2008).

I øvrigt er det værd at bemærke, at den i reglementet beskrevne lodtrækningsmetode jo kun er gældende, så længe vi er netop 6 mulige formænd i madklubben.

Jobbe sagde ...

Ja ændres antallet af mulige formænd må §11 ændres på behørig vis... Er du sikker på 2043 er langt nok ude i fremtiden? :-)

I samme ombæring vil jeg opfordre alle øvrige medlemmer til at læse OG forstå §11

Ask sagde ...

Ja der er jo en hårfin grænse, mellem spekulation og begrundede forventninger. Vi kan jo sige, at jeg sørger for lidt til ganen i november 2042 for at fejre at vi nåede så langt :-)

Ronnie sagde ...

åh gud, 2 radikale igang med at diskutere rettelser til vores reglement. Hvor længe mon der går før en eller begge bryder ud og laver sit eget reglement...

Sluttie sagde ...

Jeg er allerede tabt i vores reglement-jungle...

Ronnie sagde ...

Var det en overvejelse værd, at sænke maddagsprisen til 74,50, som en slags madpakke i forbindelse med den igangværende recession, så ikke vi risikerer masseudmeldelser?